05 януари, 2012

да гледаш с интерес 2 часа и 30 минути

...нещо, което отдавна не ми се беше случвало. По-често гледам филмите на компютърса си, за да мога да ги превъртам. Така спестявам време; времето, което повечето от тях ми губят, вместо да оставят послание след себе си. 
и понеже тази година имаше интересни заглавия, едното се появи само, за да запознае нас, "непросветените" с уникалния му оригинал: щведския "The girl with the dragon tattoo". Не съм гледала още римейка, сигурно става, но определено оригиналът си струва...
- говорят изцяло на шведски. Не го бях слушала досега. Има доста думи като в немския и малко като в английския
- има няколко по-тегави сцени. Не толкова кървави, колкото насилствени
- европейско кино; скандинавско кино.
- всички цъкат на макове. Явно това не е тенденция само на американските филми
- актрисата в главната роля играе и в "Шерлок Холмс: Игра на сенки". Още един от малкото добри тази година.
- 7.7 в imdb. Не е зле.
По принцип не пиша за филми. Но този ме вдъхнови. 

И понеже стана дума за посланията, които оставят (или не оставят), тук имаме:
- независимо какво ти се случва, имаш избор какъв да бъдеш после... никой не е жертва.
- шведите са откачени... пълно е с нацисти, садисти, убийци, изнасилвачи и какво ли още не xD
- имат страхотни актьори

.. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар