15 януари, 2012

3 месеца след обира

не обичам да давам публичност на личните си премеждия. те са често срещана притурка из житейския ни път и трябва да се приемат като опит и възможност за трупане на знания и мъдрост :-)

но в случаите, когато инфантилността на институции, от които зависят най-елементарните ти човешки права, ти пречи; просто няма как да остана безразлична. затова следващите редове са остра критика към представителите на първо РПУ, полицейски участък Средец с локация ул. Г.Раковски 185 (едва на няколко крачки от апартамента):

не е особено приятно да завариш дома си в подобно състояние след като се прибереш от работа късно вечер.
оценихме липсващите вещи на стойност около 6000 лв, като основна тежест нанесе фото техниката и преносимият ми компютър. вещи, които за съжаление още изплащам...
полицаите старателно опитаха да снемат отпечатъци от целия апартамент, но не намериха нито един. дори мои...
разпитаха ме за откраднатите вещи и обещаха да се обадят за повече информация относно мак адрес на лаптопа и друга техническа информация, която да помогне да се потърсят поне някои от липсващите вещи. изписахме старателно обилно количество протоколи.
не оставиха координати.
не се обадиха повече.
днес получих съобщение, че досъдебното производство е прекратено поради липса на доказателства.

ето кое ме смути основно:
- предложихме им да проверят дали няма някаква важна информация от близките камери наоколо (срещу входа ни има клон на банка, до него - осветен магазин). засмяха ни се с презрение с коментара: "Това да не ти е Хорейшио" Ха-Ха!
- най-много ме вбеси, че не ни потърсиха за никаква информация относно мак адреса на компютъра
- постоянните коментари колко е хубава квартирката ни...
- стана ми тъжно с какви средновековни консумативи бачкат
- държаха се сякаш сме на кафенце: ама ти снимаш ли, ама к'во снимаш, ааа и аз не се кефя на пейзажи... WTF?!
- държаха се сякаш съм им длъжна или съм на 5... WTF again?!

и в заключение.. не мисля да оставя нещата така. планирам да пуснем една официална жалба, да видим само до кого.. и да видим дали има изобщо някакъв шанс милата ми държавица да направи поне малко усилие да ме защити като неин гражданин. и докога куките ще бачкат в схема с обирджиите?

причините да остана в България намаляват. -1

2 коментара:

  1. мога да допринеса с 2 абсолютно аналогични истории, които ми се случиха в последните 2 години, както и с 4-5 на приятели, но ще се въздържа.

    Доста е дразнещо, колко много хубави неща се случват в България и как не безкрайно голяма група от корумпирани хора успяват да разрушът голяма част от ефекта.

    ОтговорИзтриване
  2. Полицията у нас си върши най-добре работата, когато няма такава... Съжалявам за случилото се! :/

    ОтговорИзтриване