03 юли, 2009

6 неща, които ме правят по-щастлива


Попаднах на тази инициатива в блога на Жюстин - и ми хареса. Хареса ми да постна статия, която е позитивна и би ми донесла усмивка (а, надявам се не само на мен). Понеже дори като си помисля за тези неща, пак ми става уютно на душата.

-1- Специалитет на бариста и чабата с маслинова паста и моцарела
Хаха, колко засукано звучи. Особено, когато го произнасям с онзи ентусиазъм, който някакси се губи в писмената комуникация...
Перфектната закуска, перфектният обяд и би било перфектната вечеря, ако имаше как да го хапна и по това време на деня, е засуканото заглавие на тази точка. Първо, защото забравям, че имам язва когато похапвам това. Второ, много ми допада да седна в любимото си кафенце - там атмосферата определено ме зарежда с хубави емоции. И с хубава храна и напитки.

-2- Небе, много небе, море, зелено... природа!
Обожавам небето, направо не мога да живея без да го гледам! Обожавам всяка една негова трансформация, всичките му цветове, облаци, всичко всичко! Колкото е повече, толкова по-добре. Имам нужда да го виждам в големи количества и да няма грозни сгради да го закриват.
И морето и планината... не мога без тях!

-3- Края на деня
Има нещо в това време на деня - когато слънцето започне да залязва и докато се скрие от поглед. Светлината е различна, малко мистична и по това време обичам да съм навън. Когато не съм прекалено забързана и успея да се усетя, че е дошло моето време, обикновено оправя всякакви опити за разваляне на настроението. Затова мога да съм щастлива всеки ден.

-4- Пътуването
Не ме свърта дълго на едно място. Не обичам да се чувствам затворена, ограничена, завързана - имам нужда периодично да бягам от града и се опитвам да го правя.

-5- Музиката и танците
Леле, това за мен е най-най-гениалното човешко творение! Пусна ли си някоя любима песен или инструментал... просто отивам на друго място. Абсолютен меломан съм и дневната доза от тази дрога е напълно задължителна. И именно оттам идва огромното удоволствието и удовлетвореност от това да танцувам - един час тренировка в танцовата зала може да ме държи усмихната и щастлива с дни!

-6- Любимият човек
Не е последно в списъка, защото е последно за мен. А защото само тогава мога да се чувствам завършена и да усещам с всички сетива. Това е ключът към пълното щастие.

2 коментара:

  1. храната винаги, ама безпрецедентно държи първото място, мн добре звучи :))

    ОтговорИзтриване
  2. хахах, абсолютен факт! Ние, хората, сме първични същества ;-)

    ОтговорИзтриване